speaker-photo

Gordan Drnas

Direktor Logistike, Podravka

Gordan Drnas od 2022. godine obnaša funkciju direktora logistike u Podravki, gdje je odgovoran za optimizaciju logističkih procesa, distribuciju i skladištenje. Prije toga, višegodišnje međunarodno iskustvo na menadžerskim pozicijama u logistici stjecao je i u kompaniji Coca-Cola HBC. Radio je i kao voditelj ključnih klijenata u odjelu komercijalnog prijevoza u La Log d.o.o. (Lactalis grupa) te kao stručnjak za planiranje logističkog transporta u Lactalis Logistique. Karijeru je započeo u prodaji, a diplomirao je na Fakultetu prometnih znanosti u Zagrebu, smjer cestovni promet i logistika. Daljnje obrazovanje nastavio je kroz poslijediplomski sveučilišni specijalistički program Industrijsko inženjerstvo i menadžment na Fakultetu strojarstva i brodogradnje u Zagrebu.

11:15 - 12:00 Panel diskusija

Četvrtak 22. svibnja 2025.

Lanac opskrbe kao ključ profitabilnosti FMCG i retail sektora

Optimiziran lanac opskrbe osigurava uštede, a uštede su najizravniji oblik profita. Svi koji se bave upravljanjem lancem opskrbe u apsolutno svim segmentima i pojavnim oblicima itekako su svjesno ove maksime. Kako ostvariti istinski optimiziran lanac opskrbe golemi je zadatak koji podrazumijeva cjelovit i interdisciplinaran pristup, tehnološku spremnost kroz primjenu novih tehnologija, ulaganja u moderne skladišne prostore i vozni park, edukaciju zaposlenika i sve druge aspekte koji supply chain čine održivim. To je posebno veliki izazov u FMCG sektoru koji ima jako osjetljive dobavne lance podložne velikom broju različitih varijabli i pritisaka koji sežu od globalnih klimatskih utjecaja do lokalnih poremećaja i nedovoljno konkurentnih kratkih lanaca opskrbe. U tim uvjetima dolazi do rasta inflacije kao fenomena čijeg negativnog efekta nisu pošteđene niti najjače svjetske ekonomije, no male zemlje poput Hrvatske s time se još teže nose. Potrošači su se organizirali i krenuli u bojkot trgovina, sve više kupujući osnovne namirnice u susjednim zemljama, što nikako ne ide na ruku niti jednom dioniku hrvatskog maloprodajnog tržišta, počevši od trgovaca, preko dobavljača pa sve do države i samih potrošača. Tko je generator inflacije te kako se to može u određenoj mjeri ublažiti pitat ćemo predstavnike vodećih trgovačkih lanaca, distributivnih kompanija, proizvođača i konzultantskih kuća.