speaker-photo

Anamarija Portada

Head of Marketing & Land Sales Area Adriatic, DB Schenker

Anamarija je gradila dugogodišnju karijeru u prodaji i marketingu, s naglaskom na industriju događanja, ugostiteljstvo, maloprodaju i logistiku. U kompaniji DB Schenker Adriatic voditeljica je marketinga, komunikacija i prodaje cestovnog transporta za Sloveniju, Hrvatsku, Srbiju, Bosnu i Hercegovinu te Makedoniju. Prije sadašnje pozicije, radila je također kao voditeljica marketinga u tvrtki Coral Croatia, Shell maloprodajni servisi Hrvatska, dok je u društvu Ilirija d.d. bila voditeljica event centra Arsenal Zadar.

15:15 - 16:00 Panel diskusija

Četvrtak 22. svibnja 2025.

Preko trnja do zvijezda - Zelena logistika

Ključ uspjeha lanaca opskrbe je sposobnost brze prilagodbe, uvođenje novih tehnologija, kvalitetna radna snaga te primjena održivih praksi u poslovanju, poručuju stručnjaci. Održivost poslovanja pritom nije samo puka želja, nego i zakonska obveza. Tako je na prvoj sjednici ove godine Vlada RH uputila u Sabor prijedlog Zakona o klimatskim promjenama i zaštiti ozonskog sloja. Ovim zakonom Hrvatska usvaja europski paket koji predviđa smanjenje emisija stakleničkih plinova za 55 posto do 2030. godine. Predloženi zakon integrira klimatsko-energetsko zakonodavstvo EU iz paketa "Spremni za 55", osiguravajući ispunjenje obveza prema europskim direktivama i uredbama. Kako se tome prilagođavaju logističke kompanije? Kao jedan od primarnih preduvjeta za ostvarenje ciljeva zelene logistike nameće se optimizacija transportnih ruta, a u tome veliku ulogu imaju upravo ulaganja u željeznički prijevoz, korištenje alternativnih goriva, partnerstvo s dobavljačima s ekološkom sviješću te edukacija zaposlenika i podizanje svijesti. Ovo su samo neke od smjernica koje oblikuju održivo poslovanje logističkih kompanija, a na panelu ćemo raspraviti o konkretnim strategijama koje se primjenjuju kako bismo napravili mali sneak peak u zeleniju budućnost logistike.